6.c klases datorikas projekti pirmskolas vecuma bērniem

Apgūstot tēmu “Programmatūras izstrāde” skolotājas Silvija Zālīte un Ina Kursīte saviem skolēniem izvirzīja mērķi programmēšanas vidē Scratch izveidot lietotnes, kuras varētu izmantot pirmskolas vecuma bērni.
Pēc 7 stundu plānošanas, programmēšanas, testēšanas un dokumentācijas sagatavošanas darba apskatei un izmēģināšanai piedāvājam gatavos projektus, ko 27. maijā izstrādātāji prezentēja PII “Ritenītis” divu sagatavošanas grupu audzēkņiem.
Nirēji.
Spēle 2 spēlētājiem. Visas instrukcijas atrodamas spēlē.
Izstrādātāji: Raivis Ruzģis, Markuss Ulmanis, Ralfs Sermais, Heinriks Minkevičs.
Divu bumbiņu kauja.
Ar zaļajiem kociņiem jāatsit bumbiņas. Kreisās puses kociņu vada ar taustiņiem “a” un “z”, labās puses kociņus – ar bultiņu taustiņiem.
Izstrādātāji: Zane Gedjuna, Marta Aurēlija Auguste, Emilija Kondratenko, Sindija Iliško 
Savāc ēdamlietas!
Jāsavāc pēc iespējas vairāk punktu, ar bļodu noķerot ēdamas lietas. Bļodu pārvieto ar bultiņu taustiņiem.
Izstrādātāji: Ernests Juliāns Grēgers un Roberts Jānis Jansons. 
Bumbu tracis.
60 s laikā jāsavāc pēc iespējas vairāk punktu, noklikšķinot uz basketbola bumbas, virtuļa vai banānu ķekara. Punktu skaits samazinās, ja uzklikšķina uz futbola vai beisbola bumbas.
Izstrādātāji: Kristiāns Ligeris, Renārs Kancevičs, Antons Bērziņš-Vasiļjevs, Rafaels Bahšteins. 
Kaķis – bumbas ķērājs.
Kaķi vada ar bultiņu taustiņiem. Kaķim pēc iespējas vairāk reižu jāpieskaras bumbai.
Izstrādātāji: Edvards Gleizds, Bruno Berķis, Mārcis Drēviņš. 
Autosacīkstes.
*   Spēle ir jāspēlē diviem spēlētājiem.
*   Pelēko mašīnu vada ar bultiņu taustiņiem.
*   Zilo mašīnu vada ar burtu taustiņiem: w – uz augšu, s – uz leju, a – pa kreisi, d – pa labi.
*   Spēle beidzas, kad abas mašīnas ir nokļuvušas līdz sarkanajam laukumam (sasniegušas finišu).
Izstrādātāji: Mārtiņš Zaķis, Mārtiņš Sjomkāns, Elvita Ozola, Evelīna Ozoliņa. 
Superkaķis.
Animācija, kuras laikā ir jāpilda trīs dažādi testi.
Izstrādātāji: Anna Hrističa, Alise Evelīna Toča, Elīna Urtāne. 
Kā pingvīns iemācījās peldēt.
Pēc animācijas sākas spēle – Pingvīnam jānoķer Zivi. Pingvīnu vada ar bultiņu taustiņiem.
Izstrādātāji: Sindija Paula Lūse, Jete Modnika, Luīze Dārta Purvinska. 

Advertisements
Šis ieraksts tika publicēts Informātika, Mācību materiāli. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.