Mācību procesā izmantojamas lietotnes (9.d klases noslēguma projekti 2018. gadā)

Spēles “Latvijas novadu pilsētas” mērķis ir ierakstīt Latvijas pilsētu nosaukumus attiecīgajos aplīšos. Lai sāktu spēli, jāuzspiež uz zaļā karodziņa un ir 4 izvēles iespējas – Zemgale, Latgale, Kurzeme, Vidzeme. Katrā novadā ir pilsētu aplīši, uz kuru nospiežot parādās vieta, kur ievadīt pilsētas nosaukumu (ievērojot lielo sākuma burtu), un, aizpildot visus aplīšus, parādās iegūto punktu skaits.
Veidotāji: Artūrs K., Valdis, Artūrs L.

“Mācies valodu!”
1.Izvēlies tēmu.
2.Izvēlies angļu vai latviešu.(Angļu-jātulko angliski,latviešu-jātulko latviski)
3.Iztulko prasīto vārdu.
4.Aplūko rezultātus.
Mērķis ir mācīties angļu valodas vārdus.
Atbilstošais vecums ir pamatskola.
Nav svarīgs burtu reģistrs, ievadot atbildi.
Izejot visu tēmu, parādīs pareizo un nepareizo atbilžu skaitu, bet lai sāktu citu tēmu, vajag nospiest zaļo karodziņu; tad gan iepriekšējais rezultāts tiks anulēts.
Veidotāji: Nils, Gundega, Madara

Tests “Asini prātu!”
Piespiežot karodziņu, Jums parādīsies šī testa veidotāji un testa nosaukums.
Piespiežot jebkuru taustiņu, Jums parādīsies trīs izvēles iespējas-Matemātika, Latviešu valoda un Vēsture.
Izvēlies vienu no tēmām un ieraksti lodziņā tādā locījumā, kā rakstīts jautājumā.
Vajadzēs atbildēt uz 7 jautājumiem par izvēlēto tēmu.
Ja atbildēsi pareizi, tad pieskaitīsies viens punkts pie pareizajām atbildēm, bet, ja atbildēsi nepareizi,tad punkts tiks pieskaitīts pie nepareizajām atbildēm.
Tu redzēsi, uz kuriem jautājumiem atbildēji pareizi, bet kuros nokļūdījies.
Testa beigās tev tiks pateikts, uz cik jautājumiem tu atbildēji pareizi.
Svarīgi ir uzrakstīt atbildi tā, kā ir rakstīts atbilžu variantos, citādi punkts netiks ieskaitīts.
Kad esi pabeidzis testu un tev parādās pareizo atbilžu skaits, vēlreiz uzspiežot jebkuru taustiņu, varēsi izvēlēties citu tēmu un pārbaudīt savas zināšanas.
Lai Tev veicas, un Asini Prātu!

Projekts “Mana Latvija”
Projekta mērķis

  • Veicināt interesi pret savas dzimtenes pilsētām.
  • Attīstīt ģeogrāfiskās zināšanas.
  • Iemācīties Latvijas pilsētu izvietojumu.
  • Pierādīt piederību valstij.

Kam projekts ir paredzēts?

  • Projekts noderētu skolēniem, kas mācās ģeogrāfiju. Spēle, no kuras būs labums ģeogrāfijas stundās.
  • Protams, noderēs ikvienam, jo visiem Latvijas iedzīvotājiem ir jāzina Latvijas pilsētu izvietojums.

Lietošanas noteikumi

  • Nospiežot zaļo karodziņu, sākas spēle, kuras laikā var pārbaudīt un attīstīt savas zināšanas Latvijas ģeogrāfijā.
  • Kad nospiež atstarpes taustiņu, Gudrā pūce nosauc pilsētu, un skolēnam jāatzīmē tā konkrētā novadā.
  • Skolēnam jāatzīmē 26 pilsētas. (Tās var atkārtoties, lai veicinātu skolēnu atmiņu.)
  • Pūce sauc pilsētas nejaušā secībā.
    Veidoja: Dana un Linda 9.d

3 TESTI
Programma, kura veidota kā tests, paredzēta datorikas, fizikas un bioloģijas vielas atkārtošanai.
Kā izmantot:
1. Lai uzsāktu darbību, nospied zaļo karodziņu x2.
2. Atverot programmu, izvēlies tēmu.
3. Izlasi jautājumu, labi apdomā un ievadi atbildi.
4. Kad būsi atbildējis uz visiem jautājumiem, parādīsies pareizo atbilžu skaits.
Piezīmes:
-Lai ievadītu garumzīmi, nospied taustiņu “1” un uzreiz pēc tam burtu, kuram vēlies garumzīmi.
-Lai tiktu pie nākošā jautājuma, nospied pogu “TĀLĀK”.
-Ja vēlies pārbaudīt savu aso prātu citā tēmā, tad nospied karodziņu un tev atkal parādīsies izvēles iespējas.
-Ja ierakstot vārdu, ir vēlme mainīt konkrētu burtu, tad kursoru iespējams pārvietot ar labo un kreiso bultiņu.
-Ja ievadot vārdu, tomēr neesi pārliecināts, tad vārdu vari pārrakstīt.
-Atbildes ir jāievada ar mazajiem burtiem, mīkstinājuma zīmēm un garumzīmēm.
Programmu veidoja programmētāju komanda “ASIE PRĀTI”: Amanda, Gunda, Mārtiņš

Cik Latvijas pilsētas zini?
Ideja: palīdzēt atkārtot Latvijas pilsētas paredzamajam ģeogrāfijas kontroldarbam.
Tu sauc, cik daudz pilsētas vien vari nosaukt, beigās parāda, cik pilsētas tu esi nosaucis. Kad tu sauc pilsētas, tu vari izmantot kontūrkarti, kas palīdzētu tev atcerēties, kur pilsētas atrodas.
Veidotājs: Marks

 

Šis ieraksts tika publicēts Informātika, Mācību materiāli. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.